Tuesday, March 19, 2013

cara nak sesuatu dgn psikologi?

Assalamualaikum dan salam BR1m, (^^,)


anda merupakan seorang yg bermasalah,kuat cemburu membabi buta,(x pernah aku jumpa babi yg buta)
hehe.jika demikian jangan risau kawan2 sekalian.di sini ada jalan penyelesaiannya.
bayangkan jika anda adalah seorang yg lurus bendul? ataupun adalah seorang yg terlampau jujur hingga bawa malapetaka kepada diri sendiri?apa yg harus anda lakukan?






situasi pertama: terlampau cemburu tapi tak mahu mengaku cemburu kepada gf dia.
                    P: ada kawan saya caring kat saya laa.dia bagi hadiah :P
                    B: kawan awak tu laki ke pompuan??
                    P: kenapa,awak cemburu ker??
                    B: saja nak tau  :P (boooo,looser)

jawapan sepatutnya adalah mcm nie:
                   P:ada kawan saya caring kat saya laa.dia bagi hadiah :P
                   B:ohh,baiknya kawan awak tu,sapa nama dia :)
                   P: nama dia syakila :)
                   B: fuhhh,nasib baik bukan laki lain..hehe.

tup tap you are a winner,hanya dengan menggunakan psikologi dalam perhubungan seharian :P

No comments:

Post a Comment