Saturday, March 9, 2013

hUJan ~ :P via iman

Assalamualikum dan salam BR1m..hekhek./ jgn bg salam sedunia yerr..x sume org islam...:P







jadi,bersembang mengenai hujan aku terpikir lak mengenai HUJAN BAND..hah lols...
kadang2 timbul kat kepala aku sal lagu hujan,
kadang2 muncul kat otak aku mngenai skrip hujan dalam poetry form 5 masa skolah dulu2.dehh..
kadang2 terpacul kat dahi aku macam mana aku sekeh kpala adik2 aku sbb mandi lecah masa hujan.
haiiisssshhhh,

sebut lagi sal hujan,aku terkenang member aku sorang nama dia budin,haha
budin anak nyerr rahmat...so,dulu2 masa bujang lagi laa,,,,,
kalau hujan jee cepat2 ku dan kawan2 cari budin sebab apa??
sebab nak ucap kat dia yg hujan tu dah turun n hujan adalah rahmat okayh.
so, rahmat = hujan...muahaha


sebut lagi sal hujan,tringat aku yg aku hampir2 baling buku kedatangan/buku prestasi dalm hujan,
sebab buku tu lah yg mbawa mak ayah aku mken selesa dgn aku.wallawehhhh....
buku tu gak mbuat duit poket aku maken berkurang..duhh!!
buku tu juga laa yg selalu wat aku maen sorok2 ngn mak aku..haha
buku tu gak laa yg buat aku jadi  top 10 bangang stiap tahun..learn tau bab nie !!








dah laaa..malas laa nak merapu waktu hujan2 nie...haha...apa pon hujan adalah satu proses
yg mana air dari lecah2 dari stiap kampung dan bandar di sedut naik ke atas dalam bentuk seperti JUG WAter dan msuk terus ke awan,heh~
dan satu lagi hujan adalah air dari sungai klang yg disedut naik terus scara freshy masuk ke tepi awan,dan naiknya seperti TEKO ayah pin.(melayu bodo tue) haha
pandai2 laa korang baca sal dia ea.xyah ngat muka tua tue lagi bgus...:P


so,lastly nak buat catatan ku yg lol n pelek kat sini sebenarnya apa yg aku fikirkan adalah.......
aku xleh bayangkan betapa banyaknya debu kat mesir nie....
punyalah teruk kalau hujan n naik sume debu dia dalam bentuk lecah..hehe
makanya punya lah baiknyerr Allah bgi kat mesir nie hujan 1  tahun cuma dua kali jerr...
tu pon sebab nak tukar cuaca.....kalau kat malaysia tiap2 hari ujan beb...huuuu~






So,bersyukurlah dengan hujan yg korang ada...when i talk listen....
when i listen u talk kinda stuff u want....yoe...


No comments:

Post a Comment